[Csaladtortenet 2] Pum család

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Nov. 10., Szo, 19:50:06 CET

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-RTQH?i=172&cat=427365
(12.sor)
Kedves Anna!
Azért nem találtad, mert a házasságkötés nem 1853-ban, hanem 1855-ben
történt, valóban nagyon nehezen olvasható ki az évszám.
Gyulafalu valójában Kisgyula névre hallgatott (anyakönyvét Olasz
községben vezették), majd a későbbiekben egyesült Belvárd községgel, és
lett belőle Belvárdgyula. Úgy láttam, mindkét település anyakönyvi
adatait végig Olasz-ban vezették. Sajnos a házassági anyakönyvből több
adathoz (pl. Pum József születési helye) nem lehet hozzájutni, mindössze
annyit tudni meg belőle, hogy ő is özvegy volt  és 42 éves a
házasságkötéskor. Máténak javasoltam, hogy jó lenne megkeresni Pum
József halálának anyakönyvi bejegyzését (1894.VI.hó előtt halhatott meg,
mert egy gyászjelentésen a felesége ekkor már özvegyként szerepel), ha
Olasz-ban anyakönyvezték, elképzelhető, hogy be van írva a születési
helye is.
1814.03.14-én Szopok településen született egy Pum József
(anyakönyvezve: Jánosi, Baranya megye), ha beazonosítható lenne, akkor
már a szülei is ismertté válnának.

üdv, Gabi