[Csaladtortenet 2] Ha elakadtam..?

Adam SIPOS adam.shp.sipos at gmail.com
2018. Nov. 11., V, 21:45:43 CET

Köszönöm mindenkinek a tippeket és a segítség felajánlását a listán és
privátban. Három hét és kb. 4000 oldal átlapozása után tegnap sikerült
megtalálnom a családot egy másik vármegyében..

Ha valaki a Délvidékkel kapcsolatban kutatna, a tanulság a következő.
Bezdán település (ma Szerbia) Bács-Bodrog vármegyében, Újbezdán település
(ma Horváto.) Baranya vármegyében található, utóbbit az 1800-as években
alapították áttelepülő bezdániak. Egyik dédnagyapám ága ehhez a két faluhoz
kötődik. A keresett család Újbezdánon élt, minden gyerek itt született, de
a házasságkötés még Bezdánban történt, ezért nem találtam őket sehol
Baranyában.