[Csaladtortenet 2] Fwd: kiolvasási segítség kérés

Porubcsánszki Lajos porubcsanszki.lajos at gmail.com
2018. Nov. 14., Sze, 22:54:27 CET

 "lehet az informator (oktató, tanító) középkori latin főnévnek az -ium
főnévképzővel megfejelt alakja, vagy a „informatorius” (oktató, tanító)
melléknév semlegesnemű, főnevesült alakja – merthogy mindkét kifejezésnek
számos előfordulását őrzik a középkori kéziratok."
http://www.bgalapitvany.hu/a-kortars-informacios-kultura-fogalmi-tukorben-2/

2018. nov. 14., Sze, 22:47):