[Csaladtortenet 2] Uradalmi kertészek - segítségkérés

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2018. Nov. 19., H, 12:47:08 CET

Kedves Zetény és többi Kutatótárs!

De sok baj van ezekkel a kertészekkel, megette őket a vakond? ☺ Hát nekem
is van egy szombathelyi püspöki kertész ősapám, akinél szintén nem stimmel
minden. Na egy fokkal jobb helyzet, neki azért van születési ideje, csak
egyebek nem egyeznek meg a nagymamám által elmondott szóbeszéddel.
Jó lenne ilyen kertészösszesítés, én még online ilyent sajnos nem láttam,
szerintem max. az adott uradalom, püspök saját levéltárában való személyes
és fáradságos böngészés marad, ha megengedik a levéltárak.

üdv. Gabi