[Csaladtortenet 2] Uradalmi kertészek - segítségkérés

Révi radoczy.eva at gmail.com
2018. Nov. 19., H, 11:39:10 CET

kedves Zeteny!
ez téged bizonyára nem vigasztal - en is hasonló cipőben járok a kertesz ükapammal.
ő a családjával Fuzerradvamyban élt kb 20 evet. a gyerekei keresztelesi bejegyzésein kívül más adatára nem sikerült rabukkannom.
gondoltam mar ra, hátha költöztettèk a birtokok között...
ha valakinek van valami jó ötlete, en is kiváncsi vagyok rá.
(Radoczy Bálint szül kb 1780-1805)
üdv R. Éva

Az iPhone-omról küldve