[Csaladtortenet 2] program

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2018. Nov. 24., Szo, 11:09:52 CET

2018.11.23. 21:30 keltezéssel, Gabriella Tamaskó írta:
> Nálam kriksz-krakszos lett a leveled és a spamba került
> Zana János <Janos.Zana at yahoo.com <mailto:Janos.Zana at yahoo.com>> ezt írta

Van egy hianya ezeknek a programoknak. Mivel a leszarmazasra iranyulnak,
rendkivul nehezze teszik az oldalagi kapcsolatok kereseset es
megjeleníteset (masod-harmad unokatestverek). Emlekezetem szerint ilyen
szolgaltatasa a MyHeritage programnak van. Ugy hivjak, hogy "kozeli
csalad diagram".
A masik nehezseg az, ha esetleg valahonnan megtudom a gyujtemenyben mar
szereplo  testverenek a nevet, de nem tudom a szulok nevet, akkor
lehetetlen uj szemelyt felvinni. Pedig lehetseges oldalagi kapcsolathoz
vezetne.

A gramps-ot is hasznalom, de a gedcom konverzio hianyos, eldaul
hivatkozasokat torol, vagy megjegyzesbe helyezi at. Tokeletes gedcom
kovertert nem ismerek. Udv, Janos

U.I. (1) Kizarolag a csaladtortenet cimere uldott leveleim jelennek meg
kriksz-kraksz betukeszlettel. (2) Kizarolag a csaladtortenet listarol
kapott levelek kerulnek a "Bulk Mail" konyvtaramba.