[Csaladtortenet 2] Rokonok külföldön

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2018. Nov. 23., P, 21:12:23 CET

Már többször nekifutottam, és többször letettem róla, hogy egy családi
kapcsolatot kinyomozzak. Nagyapám halála után ellátogatott hozzánk
Romániából, aki tudomásom szerint nagyapám édestestvére, Zana Erzsébet
(1953 körül).

A problémáim közül az első, hogy a jászladányi születési anyakönyvek
között dédapám gyermekei között nem találtam Erzsébetet.
A MACSE adatbázisának többször is nekifutottam, sem róla, sem férjéről
nem találtam adatot. Ugyanakkor tudomásom van róla, hogy unokái itt
élnek Budapesten. Csakhogy férjezett nevük miatt lehetetlen rájuk
találni (szintén a MACSE adatbázisában). Ők temették el nagynénémet,
akivel jó kapcsolatban voltam. Utána jártam a temetőben. Kitaláltátok,
ugye?: nem adták ki az adataikat.

Az utolsó esély, amellyel meg lehetne próbálkoznom, a diószegi (Diosig
in Bihor) polgári, vagy egyházi anyakönyveinek megtalálása (sajnos, Kocs
János erre a kérésre nem válaszolt).
Birtokomban van Erzsi néninek egy kézzel írott levele; Bihardiószeg
bizonyos.

Sajnos a Gudenus adatbázisba az általam megadott adatok kerültek,
amelyet nem tudok igazolni. Gudenus János valahogy hozzájutott Erzsi
néni férjének adataihoz, de erről fogalmam sincs, hogyan, mert őt sem
találom sehol (familysearch, stb.).

Van ezek után ötlete valakinek, hogy hogyan tovább?   Üdvözlettel  János