[Csaladtortenet 2] koldus

Anikó mamu40 at gmail.com
2018. Nov. 26., H, 10:40:56 CET

Sziasztok! Ha jól emlékszem, nekem is van egy ősöm,akit a halálakor
nyomorék koldusnak írtak. Valószínűleg valami balesete lehetett vagy
betegsége, amiben lenyomorodott és már nem tudott dolgozni. Ha jól
emlékszem elötte földműves volt. Üdv: Punykóné Anikó

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov.
26., H 10:27):