[Csaladtortenet 2] Rokonok külföldön

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2018. Nov. 26., H, 18:28:12 CET

2018.11.25. 16:28 keltezéssel, Ágnes Iványi írta:
> nyilvános családfán (Magyar-Zana családfa) szerepel egy Zana Erzsébet,
> született 1884 április 12-én, esketés 1904 február 9-én, férj Pálszabó
> Péter, halálozás 1966 november 18 Jászladány.
Mivel mas lehetosegekbol mar kifogytam, ugy dontottem, hogy a
nyilvanossag ele tarom csaladi adataimat - hatha tud valaki segiteni.
A szoveget mellekletben kuldom, mert hibasan szoktak atmenni az ekezetes
betuim.

Kocs Janos azota valaszolt, de nincsenek birtokaban az altalam keresett
idoszak adatai.
Üdvozlettel  Janos