[Csaladtortenet 2] latin bejegyzés

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2018. Nov. 26., H, 23:49:21 CET

Kedves Boglárka!

köszönöm, hogy próbálkozol.
a nemessány-i kápolnáról van szó, G.Radóczy oda való, foglalkozását nem
említi az ház. akv.
ezek szerint G.R. vásárolta a miseruhákat, aki SZepeshelyen ispán  -jól
értem?
(Spisska Kapitula - ha ez szerepel a szövegben magyarul Szepeshely, itt
vezetik az akv.ket.)
 elsősorban az érdekel, G.R.-t miért említi a szöveg, ha lenne még egy kis
időd újra átolvasni.
tudok várni :)
köszi szépen
É: