[Csaladtortenet 2] Fwd: Fwd: Re: Uradalmi kertészek - segítségkérés

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2018. Nov. 27., K, 12:20:19 CET

                                                       Kedves Zétény!

      Csak  Aldfatter Bálintra koncentrálva zsákutcában vagyunk. Amikor a kutatás alap technikái már használhatatlanok és visszafelé elfogytak a jelzőtáblák, esetleg két dimenzió van kialakulóban ( róm.kath.,és  ev. hitv.), akkor talán próbáljunk meg oldalra lépni.
Itt többek között láthatunk egy Altvater Jakabot ( a vez. nevet bizonyára sok helyen sokféleképpen írhatták), kinek neje Seebauer Antónia. Gyermekeikből hat születését láthatjuk azzol együtt, hogy hol történtek az események. Ami összeköti  A. Bálinttal
        - a Bálint név a családban (egyik önmaga a másiknak gyermeke),
       -ugyan azon generációban éltek,
       -Ág. ev vallásúak, (mindkettő párja róm.kath.)
        -mindketten kertészek.
Nem kis eséllyel testvérek. További testvérek lehetnek: Altvater Mária Kestler Józsefné mh.+ 1900.jul19. 83 évesen, apja Bálint. Mária testvére vele egy címen (6.ker. Hajós u.43.) Borbála Brinstigl Józsefné
         -ők is egy generációsak Bálinttal és Jakabbal,
          -Ág. ev.-usok,a Bálint név az apjukban náluk is megjelenik, 6.ker. Terézv., ahol Jakab néhány gyereke születik.
                                                                   László