[Csaladtortenet 2] Megsemmisült anyakönyvek

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Nov. 27., K, 13:19:11 CET

Kedves Anna! A Tornyai anyakönyvi másolatok és egyéb anyagok is a Szegedi
Levéltárban azért fellelhetők, mert a készítésekor Csanád megyéhez tartozott
Tornya. Az anyakönyvi másolatok mellett az adózások , katonaállítások és az
iskoláztatás valamint az 1857-ben készült összeírások is fellelhetők
Szegeden és az interneten./ Kiegészítés Vértesi Tamás felvilágosításához./
Üdv.: Pista