[Csaladtortenet 2] Illésy gyűjtemény

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Nov. 28., Sze, 14:02:37 CET

Szia!
Köszönöm. Csak sejtem, hogy a cédulákon lévő információ hogyan férhető
hozzá, ezért kérdezem, hogy jól értelmezem-e:
1) Ha például ezt találom felsőőri Pyrker Andrásról:
Típus : I
Név : Pyrker de Felsőőr András
Kiadó : Rudolf 1 | | 1582 | nemesség adományozása
Mátyás 2 | | 1611 | nemesség megújítása
Jelzet : C 57 - Helytartótanácsi Levéltár - Departamentum nobilitare -
megye - 1839 - F. 76.
C 57 - Helytartótanácsi Levéltár - Departamentum nobilitare - megye - 1838
- F. 74.
C 57 - Helytartótanácsi Levéltár - Departamentum nobilitare - megye - 1832
- F. 58.
C 57 - Helytartótanácsi Levéltár - Departamentum nobilitare - megye - 1795
- F. 156.
Honos : Vas
Komárom
Birtok : Vas / Felsőőr
Sorszám : P440
akkor a Jelzet alatti forrásokat kell megnéznem? Mit jelent a P440 sorszám?

2) Ha viszont ezt találom Posta Istvánról:
Típus : I
Név : Posta István
Kiadó : | | 1658 |
Jelzet : N/A
Honos : N/A
Birtok : N/A
Sorszám : 1p1427
akkor nincs hol utánanéznem? Mit jelent a 1p1427 sorszám?

Köszönöm a segítséget (ami remélem, másnak is hasznos).
Üdv,
Anna

Ferenc Nemes <fnemesf at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 28., Sze,
13:35):