[Csaladtortenet 2] Illésy gyűjtemény

Ferenc Nemes fnemesf at gmail.com
2018. Nov. 28., Sze, 14:22:12 CET

Szia,

reméljük egy levéltáros olvassa és segít ebben. :)
Részemről: több mint 100 éve készült. Lehet, hogy az akkor fellelhető
források egy része mostanra megsemmisült.
Bár lehet, hogy túl pesszimista vagyok...

Üdv:
Nemes F.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 28.,
Sze, 14:02):