[Csaladtortenet 2] Magyar nyelvű anyakönyvezés tiltása

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Nov. 29., Cs, 09:26:58 CET

Kedves Gábor! nekem úgy tűnik ez a változtatás - magyarról latinra, a római
katolikus vallással kapcsolatos anyagokra vonatkozik. Arról pedig nekem úgy
rémlik, hogy a latin volt a használatos nyelve. Ezzel nem elfogadom az ilyen
irányú megkülönböztetést, csak a gondolataimban kóválygó emlékeket próbálom
ki.  Üdv.: Pista