[Csaladtortenet 2] Ellis Island

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Okt. 2., K, 15:07:51 CEST

> Szeretnék néhány "dokumentumot"
> (utaslista, utas adatok, hajó-fotó) letölteni az
> Ellis Island anyagából.

> (nem vásárlásra gondolok)De ők igen: tőlük csak "képernyő-nyomtatással" (Print Screen) lehet képet szerezni fizetés nélkül.
Az utaslistát ajánlom a FamilySearch-ön megkeresni; sokkal jobb a képminőség,  és nyugodtan le lehet tölteni. Az utas adatok csak a kép részleges olvasatán (feldolgozásán) alapulnak, tehát szerintem felesleges a letöltéssükkel foglalkozni. Marad a hajó-fotó,  ami tulajdonképpen csak érdekesség, de gondolom, a Wikipédián vagy egy kis Google-lal fellelhető az is.