[Csaladtortenet 2] Ellis Island

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Okt. 2., K, 15:13:30 CEST

Kedves Marika!
Néha becsapós tud lenni a letöltés - jártam már úgy, hogy azt hittem,
letöltöttem egy képet vagy oldalt, de csak a környezetét töltötte le, a
lényeg lemaradt.
Próbálj meg ismét elmenni az Ellis Island oldalára (a böngésző
előzményeiben talán ott van még), és a képet nyisd meg új lapon, és onnan
"kép mentése másként" (nekem ez bevált már párszor az Ellis Island-on). Ha
másképp nem megy, akkor pedig: "print screen" a vágólapra....
Üdv,
Anna

Villanyi <vvillanyi at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 2., K,
14:16):