[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyvek levéltárból

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2018. Okt. 7., V, 19:20:31 CEST

Kedves Kutatótársak! Szeretném a segítségeteket kérni! Aki a jövő héten esetleg készülne a Levéltárba, és beleférne az idejébe, kikeresne nekem két halotti anyakönyvet? Sajnos nem találom őket se égen, se földön, én meg nem tudok elmenni értük. A keresett személyek születési és esketési adataik megvannak.Ha valaki segítene nekem, írjon a dani7734 at freemail.hu címre, és megadom az adatokat. Segítségeteket nagyon megköszönném. További szép napot mindenkinek: Kurucz Dani