[Csaladtortenet 2] Gyócsi S.

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2018. Okt. 8., H, 08:07:47 CEST

Kedves Lista!

Tudom, hogy talán nem ez a legmegfelelőbb fórum rá, de mivel nem eladni
akarom, hanem csak a kép illetve festőjének története érdekel, ezért
megkérdezem találkoztatok-e már Gyócsi S. szignójú festővel vagy
képeivel. Nagymamám falán lóg ez a festmény, nem épp a legjobb
állapotban van, de a család számára komoly eszmei értékkel bír.
Ha jól tudom nagymamám az anyukájától vagy a nagymamájától kapta, a
szignó szerint Gyócsi S. a festő, a dátum szerint 1931-ből, (a családi
legendárium meg nem erősített adatai szerint az S. betű Sárát takar, de
sem Sára, sem Sándor, sem egyéb névalakok esetén sem volt hozzám a
Google barátságos...).

Sajnos azok a rokonok akik információval bírtak a festményről már nem
élnek, így hozzátok is fordulok hátha tudtok segíteni ebben...

Köszönöm
--
MUKLI KRISZTIÁN

_tel: +3630 347 4636_