[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2018. Okt. 9., K, 20:05:45 CEST

Kedves Listatársak
Találkoztatok olyan esettel, hogy valaki valahol 1936 táján férjhez megy
Zentán, 1937-től a Magyar Királyság által kiállított diplomata útlevél
tanúsága szerint férj és feleség és 1955 áprilisában újra házasságot kötnek
Szegeden. A lánya is meglepődött, amikor közöltem, hogy saját szeműleg
láttam a házassági bejegyzést. Megkértem a "leányt" 71 lesz idém :-) Nézze
már meg azt a bejegyzést, lehet, hogy siettemben nem vettem észre, hogy az
1936-os házasság alapján lett bejegyezve?
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si