[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Okt. 9., K, 20:40:14 CEST

Kedves Gyuri!
Hasonló meglepetést okozóval igen. Egyik dédszüleim házassági anyakönyvének
(Jászberény, 1895.11.04.) utólagos bejegyzése szerint 1910.12.01-én
elváltak. Viszont megvan az 1912.12.28.-i házassági anyakönyvi bejegyzés
(Budapest), miszerint mindketten elváltként összeházasodtak - de a feleség
aláírása nem szerepel rajta (azt nem tudni, hogy az eredeti, első
példányról is lemaradt-e). A családi történetmesélés semmit sem tudott se a
válásról, se az újbóli házasságkötésről, nemhogy az okáról. Nem ez az első
rejtély ennél a dédapámnál...
Üdv,
Anna

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 9., K,