[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /[MACSE: 18622] Pámer ősök

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2018. Okt. 15., H, 17:44:59 CEST

Kedves Ágnes!
A MACSE levelezőlistára küldött kedves rokonának a kérését átküldöm a
családtörténeti levelező listára ( csaladtortenet at levlista.theka.hu )
Ezt nemcsak azért teszem, mert a levél erre a listára tartozik, hanem
azért is, mert így több főként a sváb családfa-kutatással foglalkozó
kutatóhoz jut el.
Mivel én is érdekelt vagyok a sváb családfa-kutatásban, megnéztem a
birtokomban lévő forrásokat, de sajnos nem találtam Pamer Michael-re
vonatkozó adatot.
Az AkdFF (németországi sváb családfakutó egyesület) évkönyve szeriont az
alábbi hölgy is kutatja a Pamereket. Érdemes lenne vele felvenni a
kapcsolatot, ha ezt még nem tette meg!
üdvözlettel,
Hunyady László
a MACSE levlista őre