[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /[MACSE: 18622] Pámer ősök

Martina Wille martina.varsanyi.csf at gmail.com
2018. Okt. 22., H, 13:36:35 CEST

Kedves Ágnes,

én a hetekben kezdtem (nagyon döcögősen) az 1915-ben Bikácson elhunyt Pámer
Katalin családfáját kutatni - egyelőre még nem sok sikerrel. Amit viszont
el tudok mondani, hogy Bikácson is vannak Pámerek. Egy időben - hamis nyom
alapján - én magam is Györkönyben kerestem a Pámer vonalat, amennyire az
ezzel kapcsolatos kutatásaimra emlékszem, a burgenlandi betelepítés mellett
több családnál a hesseni származást is emlegették. A györkönyi németek
közül sokan kivándoroltak Amerikába, és tudomásom szerint még mindig vannak
évenkénti györkönyi találkozások. Egy alkalommal volt szerencsém egy
ilyenen részt venni, és biztosan mondhatom, hogy ott is voltak györkönyi
származású Pámerek.

Römersreut(h)-tal kapcsolatban én megpróbálnám az esküvő bejegyzését
megtalálni. A német betelepítések 1776-kor már zajlottak, és ezért
elképzelhetőnek tartom, hogy ha Ausztriában/Németországban is született,
akkor is a  házassága már Magyarországon történt. Talán a házassági
bejegyzésekből több információ kiderül.

Üdvözlettel,

Martina