[Csaladtortenet 2] elakadtam

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Okt. 18., Cs, 13:33:43 CEST

Kedves Viktor!
Amit Piroska írt, ott érdemes valóban elindulni. Ha jól sejtem,
reformátusokat keresel. A születések az FS feldolgozásban is
megtalálhatók névre rákeresve (Türei és Pákozdi nagyon sok van), ha a
vallásuk ismert, rögtön érdemes szűkíteni a keresést a megfelelő
vallásra (Collection), továbbá a családneveket nem feltétlenül érdemes
pontosítva beírni először, mert elég változatosan vannak elírva. A
házasságokat, halálozásokat az anyakönyveket lapozgatva lehet megtalálni.
Az állami anyakönyveknek nem találtam nyomát, illetve valahol azt
olvastam, hogy a ceglédiekről nincs mikrofilm. De hátha valaki ennél
többet tud ez ügyben.

Üdv, Gabi