[Csaladtortenet 2] elakadtam

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Okt. 18., Cs, 13:55:52 CEST

Kedves Viktor! Cegléd a Pest megyei Levéltár illetékességébe tartozik. a
Polgári anyakönyvek másolatait nem fényképezték le. Csak a Levéltárban és
Rkat vallás esetén a Váci egyházmegye, evangélikus vallás esetén az Őskereső
honlapjain elérhetőek, ez utóbbi kettő füzetős, de megtérül a használatuk az
utazások és lapozgatásra fordított idő lecsökkentésével. Üdv.: Pista