[Csaladtortenet 2] Kovácsné Erzsi-féle sagítség nyilvánosan

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2018. Okt. 29., H, 08:16:36 CET

Úgy szeretem az ilyen megdöbbentő hisztiket, amikor valaki feltesz egy
kérdést a listára, arra válaszokat is kap , többek között tőlem is, vagy
értékelhetőt, vagy nem, aztán visszakérdez, arra is kap választ, aztán
harmadszor is visszakérdez, mondjuk  tőlem idegen, hogy a saját
problémáimat másokkal oldassam meg, és, ha emiatt szólok, szóltam, még
engem marasztalnak el. Nevetséges, hogy nem segítettem. utána lehet nézni a
lista levelezésében. Ami ezután is biztos lesz, hogy az adott első kérdésre
a továbbiakban is fogok válaszolni, annyi időt tudok rászánni. Eddig is így
volt, nem értem a sértődést.

Melinda