[Csaladtortenet 2] Ismeretlen helyen történt házasságkötés

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2018. Sze. 2., V, 11:38:33 CEST

Kedves Kutatótársak!

Miután már átnéztem Szeghalom és Ókécske házassági anyakönyveit, kiírom ide
is. Ha esetleg valaki találkozott Végh László (Végh Dániel és mérai Horváth
Mária fia, Nádudvaron született, 1876-tól kécskei gyógyszerész) és Csalah
Eszter (Csalah Imre és Szűcs Zsuzsanna lánya, Szeghalmon született), kérem,
jelezze nekem! Még a debreceni anyakönyveket fogom átnézni mostanában,
hátha ott van (élt ott rokonságuk). Ha nincs ott, akkor talán
Törökszentmiklóson lehet, de az még nem érhető el FS-en.
De ha nincs se Debrecenben, se Törökszentmiklóson, akkor tanácstalan
vagyok. Az is csavar egyet, hogy a Végh család utolsó ismert lakhelyei
Sajókazinc és Szilvás, de onnan is elköltöztek. A Csalahok pedig
Szeghalomról elképzelhető, hogy a mai Románia területére kerültek.

Előre is köszönöm a tippeket!

Üdv!

Zétény