[Csaladtortenet 2] Ismeretlen helyen történt házasságkötés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Sze. 2., V, 14:03:06 CEST

Nem tudom, ez ad-e némi támpontot:
Végh László gyógyszerész az új-kécskei patika vezetője volt 1876-tól
1920-ig. (ezt követően veje, Salacz Géza vezette 2 évig, majd az ő
sógora, Ősapay Lajos. Ősapay Lajos azonban az I.világháborúban szerzett
betegsége miatt 45 éves korában (1922-ben) meghalt, ekkor ismét Salacz
Géza vette át a patika vezetését 1931-ig, amikor is Ősapay Lajos fia,
László megszerezte a gyógyszerész diplomát. (Petőfi Népe 1972-09-30)
A Gyógyszerészeti Közlöny 1921-12-25-ei számában gyászhír: Végh László
Újkécskén meghalt 1921.12.19-én, 72.évében, házasságának 44.évében.
(akkor kb. 1877-ben házasodhatott).

üdv, Gabi