[Csaladtortenet 2] Elérhető online a Pécsi egyházmegye anyaga

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2018. Sze. 2., V, 21:34:10 CEST

Kedves listatársak!

Kipróbáltam az archivumot. Amit időpontra szűkítve megtudtam találni, azt
simán kis kereséssel megtaláltam. Viszont innentől, tágabb
időintervallumban és pontos hely hiánya miatt hosszabb lesz a keresés. Az
egyes fondok  tartalma könyvekre vannak bontva és azon belül csak
lapsorszám van. Tehát ha időre keresünk, pl év, akkor a megfelelő könyv
oldalszámát kell eltalálni, kis számolás is kell hozzá.

Az index könyveket hogyan készítették, mi alapján? Ha valaki kereset és
talált benne, legyen szíves informáljon róla.
Köszönöm.
Vezér Ágnes

Zita berger <zitus.berger at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 2., V,
18:07):