[Csaladtortenet 2] Geni

Erika Gyevnár genealogy.erika at gmail.com
2018. Sze. 2., V, 18:27:06 CEST

Kedves Levlistások!

Valaki tudna nekem épkézláb magyarázattal szolgálni , miszerint mi értelme
van a Geni-nek?

Döbbenten tapasztalom, hogy a számtalan családnév alatt( külön
szerkesztőkként)- számtalanszor előkerülnek azonos családnevek, személyek.
Mindamellett, többféle anyakönyvi adatokkal, ugyanazon személyre
vonatkozólag.
Az egyik ezt,a másik, azt írja.

Mi értelme van ennek?

Külföldön élő magyar származású úrnak nem tudtam megmagyarázni, hogy a -
világosi báró Bohus - családhoz semmi köze, egy másik Bohus családhoz
tartoznak.
Folyamatosan a Geni-re hivatkozik, hogy az ottani "szerkesztők" adatai
alapján állítja "valótlan" igazát.

Miért kell megtéveszteni embereket, a tudatlanságukkal?
Miért szükséges a Wenckheim családot ezerféleképpen feltölteni, fars
adatokkal például?
Vagy éppen a világos báró Bohusokat?
Kezelik a profilokat Kunigundától kezdve, a magyar feltöltőkig.
Alapadatokkal ráadásul, amit valahol láttak, olvastak. Ellenőrzés,, a
hitelesség elvét nem követve...
Nagy Iván pl. Alapmű, azonban bizony kiegészítésre,  és további kutatásra
szorul. Csak Nagy Ivánra Hivatkozni  miért kell?
Adatgyűjtők volnának, vagy unatkozók?

Üdvözlettel, Erika