[Csaladtortenet 2] Geni

Baiersdorf, Christof c.h.baiersdorf at t-online.de
2018. Sze. 3., H, 23:50:31 CEST

Kedves Erika,
mivel semmi feleletet a kérdésedre a listán nem látok, gondoltam, írnék én Neked egy rövid választ.

Először is: én sok éve  használom a Geni-t, és mondhatom, haszonnal, élvezettel.

Sok "igazi", nagy genealógus, tudom, nem ajánlja. Pont azok miatt a jellegzetességei, gyengeségei miatt, amelyeket Te említettél. Sok más viszont, igenis használja. Lásd például BAKAY MÁRIÁT. Amit én pozitívnak találok:
- nagyon gyorsan találsz adatokat, találkozol hasonló témával foglalkozó társakat vilagszerte(!), ezekkel kapcsolatot vehetsz fel, közösen dolgozhatsz tovább. Stb. Kis gyakorlattal pillanatok alatt összevonhatsz, egyesithetsz profilokat, javithatsz ki hibákat.

En rengeteg uj adatot, információt, rokont, rokoni kapcslatot találtam. És élvezem. De tudom, hogy vigyázva, óvatosan, türelmesen kell a programmel, az adatokkal banni, mert valoban, sok hibát, hibás vagy hamis adatot is fel lehet tenni, ill. tartalmazhat a rendszer. Még egy probléma, hogy angol az alapja, sok nyelven használják, s aki használja, egy minimalis angol tudás nélkül nehezebben boldogul.

Nem rég dolgoztam egy nagyon érdekes személyiség profiljaval, egy velem távoli rokon, magyar származású, világhírű festőművész nővel, VILMA ELISABETH LVOV-PARLAGHY (BRACHFELD).  Megnézheted. S az én profilomat is, ha szeretnéd. Ha nem találod, elküldöm a web-címeket.

Szóval szerintem:
Sok hátránya ellenére, jó és hasznos eszköz lehet a geni.com, és viszonylag kevés pénzért.

Üdvözlettel,
Kristóf