[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 18555] Bánhida és Tatabánya anyakönyvek keresése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Sze. 4., K, 13:50:34 CEST

Kedves Timi!
Erről volt már szó itt, és ez engem is érdekelt volna, de csak egy 2014-es
bejegyzést találtam róla, miszerint "a mormonok által bonyolított
fényképezésből kimaradtak, mivel a fényképezés idejében már nem a megyei
levéltárban őrizték őket" (Forrás:
http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/2014-November/014778.html

Illetve talán ez is segít innen a listáról (Adorján Éva leveléből
(2017.09.22.):
"Több éven keresztül kutattam a Tatabányai Városi Levéltárban. Miközben én
a kutatóteremben tekergettem a mikrofilmolvasót, sokan más módon
kutatták hozzátartozóik
adatait.
A  megszűnt Tatabányai Szénbányák teljes iratanyaga a városi levéltárba került.
Ebből nyert adatok alapján jutottak információhoz a családjuk eredetét
kutató hozzátartozók /sajnos Tatabánya polgári anyakönyveit nem fényképezték
le a mormonok /."

Üdv,
Anna