[Csaladtortenet 2] kataszteri térkép

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Sze. 7., P, 13:44:16 CEST

Kedves Panni!

Ilyen régi, sőt ennél régebbi anyagot is őriz a Földhivatal, csak általában
nem szokott kedvük lenni a régi iratokban keresni, egyszerűbb lerázni az
ügyfelet.
Írásban kell tőlük választ kérni, azt nem intézhetik el azzal, hogy nincs
náluk ilyen régi irat :)

Üdv:
Gyuri

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 7.,