[Csaladtortenet 2] kataszteri térkép

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2018. Sze. 7., P, 14:34:04 CEST

A járási Földhivatal (Kunszentmiklós) szerint nincsenek náluk ilyen
anyagok, elvitték őket Kecskemétre a központi irattárba. (De hova? Van a
Földhivatalnak kimondott irattári központja, vagy esetleg a megyei
levéltárra céloztak? Tulajdonképpen ezért is érdeklődtem a Bács-Kiskun
Megyei Levéltárnál, hogy van-e ilyen térképük, de nem válaszoltak.)
Azt mindenesetre mondták a Földhivatalban, hogy írásban kell kérni, de hogy
tőlük vagy a központtól, az nem világos. Azt is mondták, hogy náluk csak az
"új" iratok vannak meg, a '70-es évektől, mert ekkortájt volt egy nagy
változás, amikor a telekkönyvi nyilvántartás helyett új rendszer alakult
ki, a mostani helyrajzi számokkal. Ezért is nem volt jó a helyi tsz utód
'78-as térképe...

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 7.,
P, 13:19):