[Csaladtortenet 2] FS Tools

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2018. Sze. 9., V, 00:09:43 CEST

Szia!

Gyűjtemény lekérdezése nálam működik!

Régebbi megnyitásánál nem bírja, ha ékezetes karakter van a fájlnévben
(át kell nevezni ékezet nélkül megy).

Ugyanakkor ma előfordult hogy gyűjtemény lekérdezésekor nem azt kérdezte
le, amit egyébként kiválasztottam (Dunaföldvár helyett megkaptam Kassa
adatait szlovákul). De már nem tudom reprodukálni...

Más problémám: A letöltést ha elindítom, nem találja a letöltendő
képfájlokat... Egyelőre a 4-es szériával még vannak gondok.

---
MUKLI KRISZTIÁN

_tel: +3630 347 4636_
_mail: krisztianmukli at mukli.hu_