[Csaladtortenet 2] FS Tools

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Sze. 9., V, 12:05:48 CEST

Én eddig úgy értelmeztem, használtam, hogy a Gyűjtemény lekérdezése funkció
az FS keresési funkciójával van párhuzamban.  Ha ez megvan- helység egyház
meghatározása, akkor jön a középpen lévő három funkció egymásutáni
használata: 1./ Gyűjtemény lekérdezése,  Gyűjtemény mentése és a Gyűjtemény
megnyitása. Itt találod a már elmentett anyagokat.   Üdv.: Pista