[Csaladtortenet 2] majsai családkönyv megjelent

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Sze. 9., V, 18:49:40 CEST

Kedves Kutatótársak!

A tegnapi napon sikeresen lezajlott a kiskunmajsai települési családkönyv
bemutatója. Ígéretemhez híven ezúttal jelzem a háromkötetes könyv árát:
15000 Ft. Ebből a Majsára eljöttek, és mindazok, akik előzetesen jelezték
vételi szándékukat (vagy erre a jelzésre még utolsó esélyként vásárlási
szándékkal reagálnak, és jut is nekik példány), kedvezményt kapnak, így
nekik az ár 12 800 Ft. Kérem mindazokat, akik az ár ismeretében továbbra is
fenntartják vásárlási szándékukat (nincs harag, ha nem!! 😊), jelezzenek
nekem vissza, küldjék el azt a postai címet, ahová a köteteket feladhatom.
Sajnos a vásári zajos tömegben nem jutott elég figyelem mindenkire, ezért
lehettek olyan helyszíni vevők, akik, bár nálam jegyezték elő a könyvet, a
kiadótól vették meg. Ez persze nem gond, csak az ő példányuk nálam
felszabadul további érdeklődők örömére, és erről jó volna tudnom!

A könyv árát - ezt is kérem, válasszák meg -, vagy postai utánvéttel
egyenlíthetik ki, vagy küldök egy számlaszámot, és átutalják.

Amennyiben valakinek feltétlenül fontos, hogy a vásárlásról számlát kapjon,
kérem jelezze, őt át fogom irányítani a felelős kiadóhoz, ő tud számlát
adni (én sajnos nem), vele kell majd egyeztetni a vásárlás részleteit.
[Konecsni György Helytörténeti Múzeum, 6120 Kkmajsa, Iskola u. 8., Nahimi
Péter az intézmény kebelén belül működtetett Pongrácz Gergely 56-os
Közhasznú Alapítvány kurátora, s egyben mint felelős kiadó.] Kérem, akik
előzetes igényüket nálam jelezték (és én meg is ígértem egy példány félre
tételét számukra), de most mégis a kiadótól veszik meg a könyvet, jelezzék
ezt nekem is, hogy tudjam, az ő példányuk is felszabadul nálam!

Az AKuFF képviselője jelen volt és el is vitte a példányát, de nem
találkoztam senkivel a Macse képviseletében. A nekik ígért példányt
félretettem, ha valóban nem voltak jelen, akkor kérem Gelei Juditot,
jelezze, hová-kinek küldhetem a Macse tiszteletpéldányát!

Ezúton tájékoztatom továbbá az esetleges érdeklődőket, hogy van még pár
példány a Regionális családkönyvből is. (Ez egy szűk régió - Majsa, Üllés,
Kiskundorozsma és Kiskunfélegyháza -, 1750-ig keletkezett anyakönyvi
adatait fogja egybe, hogy nagyobb látószögben lehessen vizsgálni a régió
redemptio előtti migrációs mozgásait.) Ennek ára 7500 Ft. Amennyiben valaki
a két könyvet egyszerre megrendeli, most 18000 Ft-ért megkapja!

Egy utolsó technikai információ: jövő héten elutazom egy netmentes sarkába
a világnak 5 napra, ezért van bőven idő a visszajelzésre, ugyanakkor sajnos
csak utána (tehát a 17-ével kezdődő héten) tudok a tényleges
megrendelésekre reagálni, ill. a megrendelt könyveket postára adni.

Ha olyan valakihez is eljut ez a levél, aki jelen volt a könyvbemutatón, és
készített fényképeket, kérem, ossza meg velem azokat, mert nekem nem
sikerült fotókkal dokumentálni az eseményt.

Megköszönve minden korábbi segítséget, ill. további érdeklődést,
tisztelettel:

gy.