[Csaladtortenet 2] Chrochoczky

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Sze. 23., V, 06:44:52 CEST

Kedves Kutató társak!

Ebben az ügyben már írtam, de most teljesen elakadtam!
Ősöm Andreas Benczúr felesége : Maria Chrochoczky. Annyit tudok, hogy
Tótkomlóson volt az esküvőjük 1778 02.24-én A bejegyzés szerint a vőlegény
23 éves a menyasszony pedig 17 éves volt! Egy év múlva itt született meg a
fiuk Andreas de róla semmit sem találtam ezen kívül! A kisebbik fiuk:
Stephanus Benczúr már Szarvason született 1788-ban ( tőle származunk! ) !
Az esküvői bejegyzés alapján +-10 kutattam a menyasszonyt:
Maria Chrochoczkyt. Abból az időből minden találatnál szinte a következő
településnév jött ki:
Ivančiná, Turčianske Teplice, Slovakia. Igaz csak a családnév stimmelt!
Rákerestem a neten de biztos tök béna vagyok mert nem találtam normális
elérhetőséget ahol írhatnék nekik! Tudna ebben nekem valaki segíteni? Ill.
angolul, magyarul vagy pedig szlovákul írjak nekik?

Köszönöm!
Emőke