[Csaladtortenet 2] Chrochoczky

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Sze. 23., V, 07:51:32 CEST

Kedves Emőke! Lehet, hogy nem segít, de mindenképpen megjegyzem, hogy az
Őskereső.hu Tótkomlósnál 1746 évtől tartalmazza a születési és a házassági
indexeket. Talán a családnév felbukkanásához segíthet. Másrészt a helységi
adózólapok évente történő átlapozása megadhatja az oda kerülés évét. Volt
már olyan, hogy az ilyen adatbázisban többek neve felbukkant, mint akkori
odaköltözők és az egyiknél- nyilván véletlen - de a származási hely is
szerepelt.  Ez adott lehetőséget a vonalak összekötésére.  Sajnos az
alapkérdésedre válaszolni nem tudok. Más: Az esketési anyakönyv következő
sora egy 71 éves György és egy 16 éves Zsuzsanna házassági bejegyzése:
Mottó- " a házasságok a boldogság reményében és a szaporodások vágyával
kötettek" Üdv.: Pista