[Csaladtortenet 2] Kereses Horvatorzsagban

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Ápr. 1., H, 16:45:38 CEST

2019.04.01. 11:18 keltezéssel, György Négyesi írta:
> Dettó nehezen olvasható próbáld meg ékezet nélkül
Masoknak kuldott leveleim rendben atmennek...

Ez az anyakonyv erdekel:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L99X-XCHM?i=395&cc=2040054&cat=455968

Bezjak Borbala szuleirol van szo.
Apja Joannes Evangelista Bezjak (de mi a Silvanus?)
Anyja nevet nem tudom kiolvasni. Milyen Anna?

Az Observationes tartalmat egyaltalan nem tudom elolvasni, Az a
sejtesem, hogy a hazassagkotesre vonatkozik, amely 1890 marcius 20-an volt.

Remelem, most mar el lehet olvasni.  Udvozlettel  Janos