[Csaladtortenet 2] Kereses Horvatorzsagban

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Ápr. 1., H, 17:01:32 CEST

Silvanus a foglalkozasa - erdokerulo
A megjegyzesben ertelmezesem szerint (gyer latinom alapjan) az elso az,
hogy keresztlevel lett kiallitva 1890 februar 26-an
A masodik az valami hajadonsagi(?) igazolas valamilyen Moravica telepules
reszere (Komor, Romor stb, passz)
A harmadik meg ugyanez masodszor ugyanide

2019. április 1., hétfő dátummal Zana János via csaladtortenet <