[Csaladtortenet 2] Latin anyakönyvi bejegyzés

Kovacs, Balazs HU Kovacs.Balazs at egis.hu
2019. Ápr. 2., K, 12:22:56 CEST

Kedves Társak,

még előrébb lapozva, más kéz által írt bejegyzések alapján,
- a "Scti" a Szent Sebestyén-temetőt jelentheti / ha jól sejtem, ezt mára felszámolták,
- a "SSmae" a Szentháromság-temetőt jelentheti, ez a ma is használatos "Hosszú temető",

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-BHWG?i=168&cat=263101

üdv,

Kovács Balázs