[Csaladtortenet 2] Német betelepítés Óbudára - Honnan jöttek?

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Ápr. 10., Sze, 21:55:44 CEST

Exner név sok helyen szerepel Németországban. Telepített helységekből ritka
nevűek, ha egy helyen összpontosulnak
Németországban, nagy a valószínűsége, hogy onnan kerültek át.
http://geogen.stoepel.net/legacy.html?fbclid=IwAR3zxJS62uurfzwL5R4q9q7OFWZ2RSXtY29l8hctGdf51u7MwnXYAOsFi2A

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 10.,
Sze, 16:10):