[Csaladtortenet 2] Német betelepítés Óbudára - Honnan jöttek?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Ápr. 10., Sze, 16:09:54 CEST

> Az FS-re beírtam az Exnert és Németországot. A
> sok találat két tömörülést alkotott.

Ez tulajdonképpen csak annyit jelent, hogy a két tömörülési helyről
indexelve vannak az anyakönyvek. Könnyen előfordul, hogy sok helyen
vannak még Exnerek Németországban, de ha azok az anyakönyvek nincsenek
indexelve, akkor a kereső természetesen nem fogja őket megtalálni.

Ez a DNS-el is így van: az, hogy nekem főleg Amerikában talál
(negyedfokú vagy távolabbi) unokatestvért, az csak annyit jelent, hogy
Amerikában többen csináltattak már DNS vizsgát, nem azt, hogy főleg
itt vannak rokonaim.

Juli
/\ /\