[Csaladtortenet 2] német kézírás kiolvasása

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2019. Ápr. 11., Cs, 09:17:45 CEST

Kedves Balázs!

A lényeg (a helyneveket nem ellenőriztem):

1866. szept. 14-én éjjel 10 órakor született, 15-én keresztelték.
Zwerndorf 39. szám
Lőrinc
fiú, katolikus,
apa Leskowsky János Nepomuk, katolikus, szekérgyártó/bognár és kiskereskedő
Zwerndorfban, Leßkowsky Gergely magyarországi bodhrazi szekérgyártó és
felesége, Erzsébet (szül. Volny, bodhrazi) fia
anya Rozália, katolikus, az ollendorfi féltelkes Eichinger József és
felesége, Rozália (szül Brunner, protesi)  lánya
megjegyzés: Glaser Orsolya bába, a gyermek szülei a kivonat szerint 1859.
szept. 13-án kötöttek házasságot Ollendorfban

Üdvözlettel:

Babcsányi Judit

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr.
10., Sze, 21:58):