[Csaladtortenet 2] német kézírás kiolvasása

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Ápr. 11., Cs, 10:19:26 CEST

Kedves Judit!

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet! Ha minden anyakönyvi bejegyzés ilyen
lenne, alig lenne munkánk :)
Az FS segítségével azonnal megtaláltam, hogy Detrekőszentmiklóson (ma
Plavecky Svaty Mikulas) keresztelték, Detrekőváralján élt a család, ami
szlovákul Podhrad néven is ismetetes (innen a "bodhraz"). Meg is találtam
már a szüleinek házasságát és a szülők születését is :)

Ollendorf településre van valakinek ötlete? Csak Thüringiában találok
ilyet, illetve Ollersdorf települést Burgenlandban. Lehetséges, hogy valami
más néven ismert település német neve?

Balázs