[Csaladtortenet 2] görögkeleti anyakönyv kiolvasása

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Ápr. 23., K, 20:02:14 CEST

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget.
Annyival vagyok beljebb, hogy ha az Artyentovics-ból Argenti lett, akkor az
Argentiből akár Argyusy is elképzelhető. De sajnos ha az apa György, akkor
egyelőre úgy tűnik, nem közös a családunk:
Argenti Barbara Franciska (*Pozsony, 1757.09.24.-) a szépanyám volt, római
katolikusok. Neki volt két öccse is, Ferenc Xavér László (*1759.06.27.) és
József Ignác (*1763.04.18.) akikről semmi továbbit nem tudok. (Volt egy
húga is, az ő gyerekei megvannak Révkomáromban, ahol Barbara gyerekei is
születtek.)
Találtam egy Argyusi Ferencet, akinek Gútán született két fia, Ferenc
1788-ban ill. István 1791-ben, akik életkorilag akár lehetnének Döme szülei
is, de a sok bizonytalanság mellett a név se stimmel. Úgyhogy egyelőre
elvetem a kapcsolódás lehetőségét. Az Artyentovics-ra azért nyitva tartom a
szemem...
Üdv,
Anna

Babcsanyi Istvan <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 23., K,