[Csaladtortenet 2] Családnév: Jozsics vagy Jozsits

Dr. oec. Zsuzsa Barna-Jozsits zsuzsa.barnajozsits at gmail.com
2019. Ápr. 27., Szo, 15:33:53 CEST

Tisztelt Családkutatók,   Berlin, 27.04.2019

Keresem apai ágról származó esetleges rokonaimat. Nagyapám, Jozsics
Gyula meghalt Pestszentlőrincen (ma Budapest XVIII kerület) mielött én
születtem. Nem tudom, hogy hol lett eltemetve és mikor. Állitólag eredetileg
a mai Nyitráról származott. Semmi más adatom nincs róla.

Egyetlen gyermeke, fia az én Édesapám, Dr. Jozsits Viktor
(vagy Győző), aki 1920-ban szintén Pestszentlörincen született,1961-ben egy
közuti baleset áldozata lett. Ö Pestszentlörincen lett eltemetve 1961
juliusában. Sirja számomra ismert, mert én törödök vele.

Eddigi tudomásom szerint a Jozsits vagy Jozsics családi névvel
Magyarországon csak én rendelkezem, de lehet, hogy a közeli
országokban, elsősorban a mai Nyitrán, Szlovákiában élnek még esetleg
leszármazottak ezzel a családi névvel.

Amennyiben Önök nekem ebben a kérdésben segiteni tudnának, rendkivül
hálás lennék érte. Nekem lehet minden további nélkül németül, angolul
vagy oroszul is válaszolni. Nagyon szépen köszönöm segitségüket előre
is.

Szeretettel üdvözli Mindnyájukat, és nagyon jó egészséget kiván,

Dr. oec. Zsuzsa Barna-Jozsits
Dipl. Volkswirtin

---