[Csaladtortenet 2] Családnév: Jozsics vagy Jozsits

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Ápr. 27., Szo, 16:40:41 CEST

Kedves Zsuzsa!
Hála a MACSE adatbázisának, megvan nagymamád, Jozsits Gyuláné halottija:
özvegyként halt meg 1951-ben, a kerület is stimmel, és édesapád volt a
halál bejelentője:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPBX-S7C?i=134&cc=1452460
Ezek alapján megtaláltam nagymamád születésijét is (2399-es sor):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSZW-1ZP?i=300
Van néhány valószínű testvér is:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=75&query=%2Bfather_givenname%3Aj%C3%A1nos~%20%2Bfather_surname%3Av%C3%B6r%C3%B6s~%20%2Bmother_givenname%3Ajul*~%20%2Bmother_surname%3Asup*l*~

Ismét hála a MACSE adatbázisának, megvan nagyszüleid házasságija is, így
dédszüleid neve is:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-69P3-VLG?i=70&cc=1452460
(olvasd el a megjegyzést is!)

Még egy ötlet: meg kell kérdezni a temetőben, ahol édesapád is el van
temetve, hogy nem voltak-e a nagyszüleid is ott eltemetve.

Üdv,
Anna

Dr. oec. Zsuzsa Barna-Jozsits <zsuzsa.barnajozsits at gmail.com> ezt írta
(időpont: 2019. ápr. 27., Szo, 15:34):