[Csaladtortenet 2] FS hiba, Garamkövesd-Bélye

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Aug. 3., Szo, 12:19:46 CEST

Kedveseim! Az MN Országos levéltárának Adatbázisában megtalálható Belle,
Bélye, Béllye elnevezéssel Baranya megyei helység - ami a meghatározásnál
örzi az 1895-öd területi berendezkedést. Ugyan csak megtalálható Baranyavár
körzetében, a RadixHub helység tárában és vallási kötődéseinél. Mindkét
esetben a Római Katolikus és Református anyakönyvek kerültek fényképezésre.
Nyilván ellenőrizni nem tudtam, de eddig a katalógus adatokat elfogadtuk. Az
adott esetben a digitalizálás áldozatának érzem az esetet és vagy az egyházi
anyakövek fényképezésének áldozata ként kerülhetett az indexelés helye és
egy másik az ország másik felén- a határon túl- lévő helység anyakönyve
összekeverésre.  Mindenesetre hibás megoldást sugall. Üdv.: Pista